Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Ředitel Základní školy Olomouc, příspěvkové organizace, Heyrovského 33
Vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo
zástupce/zástupkyně ředitele na odloučeném pracovišti ZŠ Čajkovského
Požadavky:
- vzdělání ve smyslu § 7 odst. 1 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, v platném znění,
- praxe ve školství minimálně 5 let,
- znalost školské problematiky a předpisů (vč. RVP ZV ),
- organizační, řídící a komunikační schopnosti,
- uživatelská znalost MS Office a softwaru Škola On-line,
- bezúhonnost,
- dobrý zdravotní stav.
K přihlášce přiložte:
- kopie dokladů o dosaženém vzdělání ve smyslu § 9 odst. 1 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, v platném znění,
- doklad o průběhu zaměstnání a délce pedagogické praxe včetně pracovního zařazení (např. pracovní smlouvy, potvrzení zaměstnavatelů),
- strukturovaný profesní životopis vč. fotografie,
- výpis z rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců),
- lékařské potvrzení o zdravotní způsobilosti pro dané pracovní místo (ne starší 2 měsíců),
- písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění.
Náležitosti písemné přihlášky:
Název výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu (příp. korespondenční adresa), kontaktní spojení (telefonní číslo a e-mail) a podpis.
Předpokládaný nástup na pracovní místo zástupce/zástupkyně ředitele: 1. 8. 2014.
Obálku označte slovy: „Zástupce ředitele - neotvírat“.
Přihlášky s uvedenými doklady doručte do 18. 4. 2014 do 14:00 hodin na adresu:
Základní škola Olomouc
Heyrovského 33
779 00 Olomouc
V Olomouci 27.3.2014
Mgr. Oldřich Anděl, ředitel školy
č. j.: 244/2014