Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Ředitel Základní školy Olomouc, příspěvkové organizace, Heyrovského 33

Vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo

zástupce/zástupkyně ředitele na odloučeném pracovišti ZŠ Čajkovského

Požadavky:

  1. vzdělání ve smyslu § 7 odst. 1 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, v platném znění,
  2. praxe ve školství minimálně 5 let,
  3. znalost školské problematiky a předpisů (vč. RVP ZV ),
  4. organizační, řídící a komunikační schopnosti,
  5. uživatelská znalost MS Office a softwaru Škola On-line,
  6. bezúhonnost,
  7. dobrý zdravotní stav.

K přihlášce přiložte:

  1. kopie dokladů o dosaženém vzdělání ve smyslu § 9 odst. 1 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, v platném znění,
  2. doklad o průběhu zaměstnání a délce pedagogické praxe včetně pracovního zařazení (např. pracovní smlouvy, potvrzení zaměstnavatelů),
  3. strukturovaný profesní životopis vč. fotografie,
  4. výpis z rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců),
  5. lékařské potvrzení o zdravotní způsobilosti pro dané pracovní místo (ne starší 2 měsíců),
  6. písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění.

Náležitosti písemné přihlášky:

Název výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu (příp. korespondenční adresa), kontaktní spojení (telefonní číslo a e-mail) a podpis.

Předpokládaný nástup na pracovní místo zástupce/zástupkyně ředitele: 1. 8. 2014.

Obálku označte slovy: „Zástupce ředitele - neotvírat“.

Přihlášky s uvedenými doklady doručte do 18. 4. 2014 do 14:00 hodin na adresu:

Základní škola Olomouc

Heyrovského 33

779 00 Olomouc

V Olomouci 27.3.2014

Mgr. Oldřich Anděl, ředitel školy

č. j.: 244/2014