Projektový den na 1. stupni

 30. leden 2020 byl pro naše žáky dnem slavnostním. Rozdávalo se přece vysvědčení za 1. pololetí! Třídy na 1. stupni se proto rozhodly tuto významnou událost náležitě oslavit, a to projektovou výukou. Každý ročník si zvolil svůj projekt, na kterém pak děti v jednotlivých třídách společně pracovaly.

 

Naši prvňáčci, kteří již dychtivě čekali na své první vysvědčení, si svůj velký den náramně užili. Projektový den odstartovali hudební tělesnou výchovou, kde řádně protáhli svá tělíčka a zatancovali si. Pak následovaly křížovky, hádanky, tvoření a doplňovačky na interaktivní tabuli na téma „Lidské tělo“. Celé dopoledne jim rychle uteklo. Všem prvňáčkům blahopřejeme ke krásnému vysvědčení a přejeme jim mnoho úspěchů v jejich další školní práci!

 

 Žáci 2. ročníků se zapojili do projektu s tématem „Zima“. Jeho náplní byly různorodé úkoly z oblasti prvouky, matematiky, hudební a výtvarné výchovy i českého jazyka. Děti pracovaly ve skupinách, dokázaly si vzájemně poradit a přátelsky spolupracovat se svými spolužáky. Práce se jim velmi dařila, bavila je a všem zúčastněným se moc povedla.

 

 Je libo rozum nebo raději štěstí? Nad touto otázkou se zamýšleli třeťáci ve svém projektu s pohádkami K. J. Erbena. Pohádku „Rozum a štěstí“ si přečetli, zahráli a splnili k ní zajímavé úkoly. Se současným předáváním pololetního vysvědčení se shodli na tom, že je nejlepší mít v životě obojí. Rozum i štěstí.  

 

 Také všechny 4. třídy měly poslední den prvního pololetí velmi rozmanitý. V rámci projektu „Učíme se společně“ si žáci ve skupinkách formou hry procvičili učivo českého jazyka, např. určování kategorií u podstatných jmen. Dále se společně věnovali přírodovědným a vlastivědným úkolům s názvem „Rybníky v ČR“ a „Pravěk“. Projektový den si všichni zpestřili interaktivní dopravní výchovou na téma „Chystáme se na kolo“. Na závěr společně realizovali skupinovou práci zaměřenou na klima třídy pod vedením naší školní psycholožky a popřáli si hezké jarní prázdniny.  

 

 Jak nejlépe porozumět a pochopit druhého? Podle jeho znamení zvěrokruhu! Právě toto téma si vybraly děti z 5. ročníků, které ve skupinkách společně řešily náročné úkoly z českého jazyka, matematiky i přírodovědy. Odpovědi pak vybarvovaly v pracovních listech, které následně dle zadání rozstříhaly, složily a nalepily. Odměnou za jejich bezchybnou práci jim nakonec byly obrázky všech znamení s jejich bližším popisem.

 

 Celý projektový den probíhal velmi příjemně a přinesl všem, učitelům i dětem, mnoho zábavy a radosti.

Tak hurá do druhého pololetí, děti!



Projektový den na 1. stupni
Projektový den na 1. stupni
Projektový den na 1. stupni
Projektový den na 1. stupni
Projektový den na 1. stupni
Projektový den na 1. stupni
Projektový den na 1. stupni
Projektový den na 1. stupni
Projektový den na 1. stupni
Projektový den na 1. stupni
Projektový den na 1. stupni
Projektový den na 1. stupni
Projektový den na 1. stupni
Projektový den na 1. stupni
Projektový den na 1. stupni
Projektový den na 1. stupni